2/19/2010

Jag har fått en Award utav jeanet !

A: Kopiera awarden på er blogg!
B: Länka till personen/erna som gett dig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dem denna award!

Mina sju intressanta fakta:

1. Jag är alltid inloggad på facebook när jag är hemma (och vaken)

2. jag har hål ovanför öronen, som jag haft sedan födseln. Det är konstigt. http://i41.tinypic.com/2vum43a.jpg (det där är inte jag, det är en annan tjej som har likadana...)

3. Jag kan blåsa upp ballonger med näsan.

4. Jag kan inte ta komplimanger, eftersom jag hatar att skryta själv och att lyssna på när andra skryter.

5. Jag är ganska bra på att komma ihåg låttexter, så länge jag hör vad de sjunger.

6. jag älskar att åka tåg/pendel, och hatar att åka buss.

7. Jag irriterar mig på att inte veta hur andra uppfattar världen, om det som är grönt i mina ögon ser likadant ut för alla andra osv.

Jag ger min award vidare till: Ronja, Evelina, Matilda, Sara, Jossan, Steff och Hååjii

2 kommentarer:

missmartini sa...

Var en av dom menad till mig?

Linnea sa...

jepp, länkade till din blogg, på vissa bloggar kan man se om nån har länkat till en.. :)