6/02/2008

Segt

Denna blogg känns mycket dum. det är som att göra läxor varje gång jag skriver i den, och nu till sommaren vill jag verkligen inte göra några läxor. Jag får se hur mycket jag skriver i framtiden alltså. Sorry till alla som läser bloggen, men ärligt talat, den är ju knappt ens intressant?!

Jaga, dagens inlägg blir av i alla fall. Jag säger inte att jag lägger ner, jag skall bara inte skriva så ofta. Det är nämligen galet tråkigt att blogga.

Vi kollade på en absolut underbar lunchkonsert idag på skolan, det var eleverna i särskolan som uppträdde, fyra olika band, samt söta Linus: Ayas pluttegull. Det var så fint att se hur de verkligen levde sig in i musiken, vissa tyckte nog att det var läskigt att stå på scen, men några verkligen lyste i ansiktet.. Oooh, så underbart det var =D

Ay caramba, min mage :/

Lista!
Veckans bästa: Mys-grillning på smarholmen
Veckans sämsta: Förkylningar
Veckans person: Linus kusinus
Veckans inköp: ALLDELES för mycket. Jag hade 1030kr för 11 dagar sedan. nu har jag 42kr.
Veckans viktigaste: Dra med Andreas på släktaktiviteter :)
Veckans önskning: Godkänt i spanska.
Veckans VA?: Kunde jag inte bara få bli frisk?
Veckans låt: I'll be gone - Broder Daniel. Bara för att jag ska på way out west..
Veckans fakta: jag fick påminnelse från biblioteket på böcker jag HADE lämnat tillbaka.
Veckans ord: Jag vill till min mamma! Och vem sa det, tror ni?
Veckans kärlek: Baaadaaa!

Suck. Nu skall jag gå och deppa över min ofullkomlighet.
Puss! //Linnea, Nea, Gandalf, Biibii, Gud :P

Inga kommentarer: