5/28/2008

Student, student.. Två år kvar.

Här sitter jag. Käkar melon och är lite dragen. Champagne och mousserande vin är ganska gott, och därför kanske man dricker ganska mycket ibland, även om halva ens släkt är närvarande.. Så jag är vardagsfull. Har aldrig varit det innan. Ganska tråkigt. ingen idé att va full om man inte har nån att skratta åt :/ Jaja, jag är dödens trött så jag ska sova snart. Men först blir det en lista!

Inne!
  1. Athletic bilbao och att fjäska för lärare
  2. Att kunna räkna ut hur långt pappret på en toarulle är utan att mäta det
  3. När pojkvän+släkt=sant
  4. Fungerande väckarklockor
  5. Att skriva essä på ämnet: OS idag - så förvaltas de antika idealen.
  6. Socker-Conny!
  7. Spela kort, speciellt sjuan..
  8. Kvinnor som heter Ann Ahl.
  9. Spanskaordbok!
  10. Småsupa med kusiner..

Ute...

  1. Teori i gympa
  2. Hultsfred. För det har jag bestämt.
  3. Vanliga röda rosor. Regnbågsfärgade ska det va!
  4. Döda väckarklockor
  5. Torr hud
  6. Tråk-hår
  7. Fett
  8. Komplex
  9. Nordman
  10. Bibliotek

Tack för mig!
Puss! //Linnea, Nea, Gandalf, Biibii

1 kommentar:

Ronja sa...

Varför Nordman? :P