5/07/2008

Jag säger inte mer än så.

Hej.. Jag är deppig.. det är så mycket som är fel på mig att jag är förvånad att jag inte är död vid det här laget. suck.. men jag håller mig över ytan eller nåt.

Dagens matteprov var en mardröm. sista uppgiften gick helt enkelt inte att lösa, och jag blev 100% deprimerad över detta faktum. Det dumma är att jag nu har kommit på, helt själv, hur man löser den. Formeln var: X * Y/2=Y * X/2 Visst är jag smart =D synd bara att jag inte kom på den innan..

Vi spelade långboll på gympan, en sport som är mer komplicerad än amerikans fotboll.. Jag märkte då att esteter kan vara mer tävlingsinriktade än högstadiepojkar. Det var otroligt vad det tacklades och skreks, och jag skämdes för mina klasskamrater ganska ordenligt.

Imorrn är det A-dag, och jag skall SOVA UT! det har jag inte gjort på två veckor nu, och jag behöver det. Synd att man inte har några pengar, annars hade jag kunnat spendera förmiddagen på kungsmässan. Det går nu alltså ENTE!

Ojojoj vad det har letats sommarjobb det senaste. Jag har verkligen haft panik! Nu har jag mailat ägaren till Ica på kungsmässan, hoppas verkligen att jag får nåt där, annars kommer det väl bli McDonalds.. Min kära mor sa dock till mig idag att jag kommer att få pengar av dom på sommaren, lika mycket som jag får i studiebidrag. Då blev jag glad. Sommarjobb är ju ändå nödvändigt, jag har bestämt mig för att skaffa ett fritidskort you know.

Lista!!!

Inne!
  1. Bakterieinfektioner
  2. Felväxta tänder
  3. Konstiga födelsemärken
  4. Astma
  5. Grå starr
  6. Astigmatism
  7. Atopisk hud
  8. Dålig kondition
  9. Fula naglar
  10. Skabbigt hår

Ute...

  1. Vårdcentraler
  2. Sjukhus
  3. Akutmottagningar
  4. Tandregleringen i kungsbacka
  5. Doktorer som heter Svante
  6. Formler
  7. Pokémon
  8. BH:ar
  9. The sims 2 på mobilen
  10. Charlotte Perelli

Jaha. That's it. Nu ska jag äta pasta.

Puss! //Linnea, Nea, Gandalf, Biibii

1 kommentar:

Ronja sa...

Men sims 2 på mobilen som var så kul..? :P