5/16/2008

Fredag, postkodsmiljonär nr. 2

Hej! Det blev visst fredag innan jag fick tag i en dator.. Men du har väl klarat dig kan jag tänka, i annat fall ser jag mig inte som över huvudtaget skyldig till din död. Så, nu är det sagt. Ikväll blir det postkodsmiljonären igen, jag skall avnjuta det själv i Andreas lägenhet, medan han, Johan och Hanna tittar på treornas teater (som jag redan sett två gånger..). Jag tänker samtidigt rannsaka hans lägenhet efter allt fuffens han säkerligen håller på med.

Jag opererade i munnen i onsdags, för er som inte uppfattat detta. Här kan ni läsa om vad det var för fel på min käktand. Det var sååå läskigt. Jag opererades i halmstad, kunde inte koncentrera mig på någonting i skolan på dan.

När jag kom dit klockan två fick jag lugnande, vi hade bestämt det innan. Det dumma var ju att de lugnande tabletterna i princip inte började verka förrän operationen var slut :/ Jag fick hälsa på doktorn och lägga mig i det läskiga vita rummet med gigantiska lampan, på en smal grön brits. Läskigt! De la en stor grön operationsduk över mig så att jag knappt såg nåt, sen pressade de in två gigantiska bedövningssprutor i mitt kött. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fuck off tandläkare!
Jag fick typ två till bedövningssprutor, sen började dom karva. obehagligt. Operationen tog tio minuter- en kvart nånting, jag fick en papperstuss att bita på, sen åkte jag och lilla pappa hem. Sov hela vägen. Sov i tre timmar när jag kom hem.

Jag tänkte skriva mer, men jag hinner inte, jag skall med bussen till Andreas nu.
Puss! //Linnea, Nea, Gandalf, Biibii

Inga kommentarer: