5/12/2008

Katarax - det lite coolare ordet för grå starr.

Måndag igen. Läkarbesök. Denna gång var det ögonen, jag skall operera mitt högra öga i slutet av augusti eller så. Skall bli spännande :P Även om vår termometer påstår att jag har 37,3 graders feper så vill jag dementera detta. jag mår ju inte bra! därför blir detta blogginlägg inte särskilt långt, bara den obligatoriska måndagslistan..

Veckans bästa: Mysiga A-dagen med min favoritälskling
Veckans sämsta: Gaah! Gissa...
Veckans person: Min dumma läkare som heter Svante :/
Veckans inköp: Glass i stora lass!
Veckans viktigaste: Klura ut vad som är fel på mig, och få det att försvinna. Är det borta än? Nej.
Veckans önskning: Hoppas alla mina sjukhusbesök går som de ska!
Veckans VA?: Utslag? På mig? Eeewww!!!
Veckans låt: En låt som verkar ha försvunnit från jordens yta. Den går såhär: "The sixties never actually happened, the sixties never actually happened, the sixties never actually happened, I should know, 'cause I wasn't there.." Nån som vet?
Veckans fakta: Det är synd om Biibii.. Tycker jag själv i alla fall..
Veckans ord: Aj.
Veckans kärlek: http://www.hejaabbe.com/ <-- en jättefin blog om en pappa och hans son Abbe som har ett hjärtfel och ett kromosomfel. Har läst den mycket det senaste.

Puss! //Linnea, Nea, Gandalf, Biibii

Ps. Ni glömmer väl inte att rösta om mitt smeknamn? Bara två dar kvar nu..

1 kommentar:

Anonym sa...

David Sandström- Sixties