5/13/2008

Tisdagstema!

Jaha, jag har hittat en småskojjig hemsida som heter http://www.tisdagstema.se/, varje tisdag lägger de upp ett tema, och idén är att man på sin blogg skall lägga upp en bild med detta tema. Jag har tänkt försöka. Dagens tema är tydligen "baksida".
Här ser vi alltså en baksida på en femårig pojke.


Förövrigt dödar jag ALLA som glömmer att gratta mig på min namnsdag idag. Jag heter ju för sjuttsingen Linnea! Och jag fyller år om exakt tre månader, det kan man ju fira med :) Då har Kaj namnsdag. Kaj är ett småcoolt namn.

Efter nationellt prov i matte, på den tre timmar(!!!) långa håltimman, bar det av till kollaskolan för att hälsa på Deninses halvbrorsor. Spännande.. Så fort hennes bröder såg henne sprang dom och gömde sig. Syskonkärlek you know. Linbana är ganska skoj, men man får hålla uppe benen, annars kan man få lite ofrivillig pedikyr, medan man har skorna på sig. Illa.


Fina kommentarer från coola hiphop-ungen Anton:


(Vid första anblicken)

- Går ni i särskolan? Ni ser ut som att ni går i särskolan..


(Till en liten flicka)

- Fråga dom om dom har string-BH på sig!


(Till Aya)

- Pedofiiiil!


Sen puttade han på Denises röv när hon skulle åka iväg i linbanan... Ojojoj vilken unge..


Det var dagens äventyr.

Puss! (Har dock ett litet munsår, så se upp!!) //Linnea, Nea, Gandalf, Biibiii

1 kommentar:

Ronja sa...

Grattis på namnsdagen! :D