5/27/2008

F'låt! Jag är en ond människa... Jag har inte uppdaterat på lääänge, jag vet, och för detta bör jag brinna i helvetes eldar.
Jag skriver i stället nu, när jag sitter och är smådeppig för att min väckarklocka har slutat fungera. Den skulle ha väckt mig tjugo i åtta, men icke sa nicke, jag vaknade av egen maskin klockan kvart i tio, då jag egrentligen skulle ha suttit på pendeln in till stan, för att senare ha skoj i slottsskogen med esteter av alla färger och former. Nu blir det blogg och plugg hemma istället.. förra veckans lista uteblir, denna veckans lista kommer imorrn.. Här kommer i alla fall:

Veckans bästa: Bosnien-hercegovinas bidrag till eurovision!
Veckans sämsta: Greklands bidrag till eurovision.
Veckans person: Wailing Andy!
Veckans inköp: Saker jag inte behöver på min och fadrens storhandling på det gigantiska Ica Maxi..
Veckans viktigaste: Klura ut hur man löser inlämningsuppgiften i matte.. Och visst blyckades jag! Två sätt till och med!
Veckans önskning: Att bli bra. Och jag är bra! Helt och hållet nästan :D
Veckans VA?: Hur i hel*ete kunde ryssland vinna?
Veckans låt: Devine - Sebastien Tellier.
Veckans fakta: Linnea=MVG i matte.
Veckans ord: Chivers (inte shivers). Ett engelskt ord. Vad betyder det?
Veckans kärlek: Ölegaard.

Och sen var det ju dedära tisdagstemat också! Veckans tema: Randigt.
Jomen visst kan man väl kalla det för randigt? Ränder är det ju!

Inga kommentarer: