5/18/2008

Oj, jag glömde!

Hela helgen har spenderats i kjungsbacka, men jag har knappt gjort något värt att tala om. Kollat på söta småungar som dansat mer eller mindre. Och på hockey. jojoj, vad hockey är tråkigt. Jag somnade ofta..

Har också fått reda på av min pojkvän att jag låter som en gris när jag sover. I alla fall ibland. Jg snarkar, men det är så korta snarkningar att det låter som en grymtning. *rodnar* fyy, vill man låta som en gris när man sover hos sin älskling? Jag vet inte jag..

Den där listan glömdes av/hanns inte med i veckan, det får väl bli gjort nu istället :)

Inne!
  1. att inte ha nåt sommarjobb
  2. Penicillin
  3. Panodil
  4. Blingbling i munnen
  5. Baskien
  6. Glömma kamera hela tiden
  7. Sova hos pojkvännen!
  8. Saft
  9. Biscotti
  10. Inne och ute-listor!

Ute...

  1. Att ha sommarjobb! (speciellt inom kommunen)
  2. Att skräpa ner!
  3. Ishockey
  4. Kanal 5
  5. Idiotiska föräldrar som glömmer att spela in postkodsmiljonären!
  6. Gamla skämt
  7. Madonna
  8. Smärtor
  9. Fjärås
  10. Bloggar

Det var det flickor! Hörs imorrn! Då skall jag till tandläkarn. Förvånad?

Puss! //Linnea, Nea, Gandalf, Biibii

Inga kommentarer: