5/10/2008

Utslag >_<

Det är lördag idag. Jag har varit hos Andreas, blivit ledsen, blivit gladare, åkt hem, åkt till akuten, vääääääntat, fått penicillin, kommit hem, börjat skriva på detta blogginlägg, kliat på mina stafylokocker. Ja, jag har en äcklig bakterieinfektion. Påminner om den Aya har, fast det är inte samma. Jag smittas lite, så håll er undan! Det är sååå synd om mig. Jag har typ trettio äckliga utslag och jag skulle förklara mer om det inte skulle fått er att spy. Det är jättefint väder, men jag är för febrig för att sola, därför sitter jag framför datorn istället.

Igår var jag på krogen :O Tänka sig.. Efter att jag och Andreas varit och lyssnat på Benjamins band (very nice förövrigt) så gick vi och hälsade på Hanna och Lisa på Rumpan Bar. Dom hade fortfarande matservering, så jag behövde inte visa leg, och sen satt vi kvar där tills tolv eller så. Jag hade inte superkul, men sen är ju tydligen Rumpan Bar dålig, och jag hade typ feber.

Dricker mjölk. Ikväll blir det till att bänka sig framför tv:n och titta på postkodsmiljonären. Det ska förövrigt Alla göra, Esteterna var nämligen publik när de spelade in detta avsnitt :O På TV4+ tror jag, vid halv åtta eller nåt. Kolla i tidningen själva era latmaskar!

Fågelkvitter! Smått irriterande.. Men visst, det är ju snart sommar, då kan man vara liiite mer snäll mot fåglarna. Nu är det getingar och bin som ska dö.

Ja, det är lördag. Nej, jag ska inte hitta på nåt. Ja, Andreas jobbar. Nej, Alexandra, Denise, Jeanette, Matilda och folk kommer inte hit. Kanske nästa lördag? :)

Puss! //Linnea, Nea, Gandalf, Biibii

Inga kommentarer: