5/20/2008

Iiiiihhh! Wiiihooo! Yuppiiieee! Jag vill skrika som en hockeysupporter! Fast istället för SM-guld, SM-guld, SM-guld.. så ska ramsan gå: MVG, MVG, MVG.. För det är så det är. MVG på nationella provet i matte, och i betyget om jag klarar sista inlämningsuppgiften, och MVG i engelska om min berättelse håller måttet.. Svettigt :/ Men jag är glad ändå, och känner mig smart och skrytig som sjutton. Förlåt. Just det det var ju så det var, man får ju inte vara stolt över sig själv, eller nöjd eller något annat än 100% självdestruktiv. Jag glömde. Förlåt. Jag ska bättra mig, jag lovar. Fast jag kommer inte att klara av det, i och med att jag är så dålig. Så dålig som man ska vara.
Här ovan ser vi alltså "en humörväxling" Av Linnea Mia Viktoria Johansson.

Fanfar!
Tisdagstema!
Dagens tema: Ömt.
Ömt?
Vad i helsike.. Jag vet inte.
Kanske någonting sånt här?

Det är alltså en lite tillfixad (det ska se ut som vattenfärg enligt Adobe ImageReady) bild på min fot, som ömt smeks (?) av Andreas fot.. Fint, huh?
Puss! //Linnea, Nea, Gandalf, Biibii

Inga kommentarer: