3/01/2009

Sjuksjuksjuk.

Sitter hos älsklingen och skriver han tittar på.. skidor av nåt slag låter det som, jag kollar internet för första gången på tre dagar(!!).

Gnäll: Jag har ont i nacken, halsen, axlarna, svalget, bihålorna, huvudet, magen, och om jag känner efter lite extra har jag faktiskt lite ont i foten också. Slutgnällt.

Modern och fadern har spenderat helgen hos systern i Umeå. De stack i torsdags och sedan dess har jag "bott" hos älsklingen. Om jag ska vara ärlig hade det faktiskt varit rätt så gött att få sova i sin egen säng och sitta vid sin egen dator, men det är så mysigt att kunna pussa på honom precis när man vill, så det där andra glömmer man nästan samma sekund som man tänker på det.

I förrgår spelade Wailing Andy på Allé i KBA. Jag var där med några vänner och dansade som en galning trots min kroppstemperatur på 38,3 grader.. Efter spelningen bar det av hem till andreas för nån sorts liten fest. Det blev riktigt mysigt, eller vad tycker ni? somnade på Andreas axel vid två/tre-tiden medan vi fortfarande hade gäster kvar.. Pinsamt, men jag var helt slut. Igår sov jag middag två gånger. Helvete vad trött jag har varit det senaste, det är ju fullständigt sanslöst! Det kanske hör till feber-grejen, det var så länge sedan jag var sjuk såhär.

Längtar utomlands som bara den just nu. Kan det inte bli maj snart så att jag kan få sticka till Budapest? Egentligen vill jag ju nånstans där det är varmt, typ till Egypten. Min kusin ska iväg om några veckor och jag vill också!!!

På tal om kusiner, jag fick ett kusinbarn i fredags! En liten pojke, allt gick bra och det ska bli så kul att träffa lille bebisen.. Det känns som det bara var några få veckor sedan som jag fick reda på att Linda var gravid, och nu är ungen ute.. Tror att han kom ut lite tidigare än beräknat, men det är väl mest skönt för Linda, hon är inte så stor och stark direkt..

Ha det fint :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

sv. mja de e mer en sån man sätter upp i gommen -.- hatar den

Anonym sa...

Jag bugar och tackar för festen! Den var riktigt härlig. Trevligt folk musik och allt var bara jävligt bra!! Tack som fan ni är tamigfan bäst! :)
Evelina ( den som dricker )

Anonym sa...

Vill också utomlands NU!