2/04/2009

Istället för skolarbete: Bloggande.

Gandalf är härmed en spotifist/spotifyare/spotifyer/spotifant! Jag här skaffat spotify! fick det av nån okänd bloggare som hade en massa invutes över, och jag stämmer in i allsånggen: spotify är fantastiskt!! Inget mer grävande bland youtube-klipp för att hitta en acceptabel version av låten man vill lyssna på, inte heller nåt myspace-krångel eller piratebay-fanskap! Jag har all musik jag nånsin kommer behöva tillgänglig på min dator och det enda jag behöver göra är att klicka på spotify-ikonen. Tyvärr funkar ju inte detta om man vill ha musik på sin mp3, spotify streamar ju från internet hela tiden, men man kan hitta nya artister och låtar som man sedan kan ladda ner. Inte för att jag laddar ner nåt i och för sig, det är ju olagligt!

Nu kommer mina fina klasskamrater gående förbi mitt ensliga grupprum, vi börjar om tio minuter. Idag är en såndär förfärlig morgon då jag måste vänta 50 minuter på att vi ska börja, för det är inga bussar som kommer till kungsbacka mellan 09:40 och 14:10. Gällinge suger. Ha en fin dag! kram

Inga kommentarer: