12/20/2009

Didn't we almost have it all

Sitter hos andreas och lyssnar på Timo, väntar på att klackan ska bli kvar i ett så att jag kan promenera bort till allé och lämna lägenhetsnyckeln till honom. Sen blir det jullunch med familjen och fest ikväll. Det är ju jullov för sjutton, då fåt man supa på söndagar. Speciellt eftersom jag inte drack igår eller i förrgår. Jag irriterar mig på att det finns så otroligt många låtar om olycklig kärlek, men så få om lycklig sådan. Timo till exempel. Det är ju bara deppigt och ensamt och ledset alltihop och det är så himla bra musik men jag vill ju kunna sjunga på hans låtar och citera dom utan att verka ledsen och deprimerad själv! skriver jag "Didn't we almost have it all" som status på fejan så skulle folk säkert tro att jag och andreas gjort slut eller nåt, när jag egentligen bara vill hylla timo och tipsa om en underbar låt! dumt sånt..

Inga kommentarer: