12/28/2009

Ingen vit jul här nej.

Okej, Julafton var vit (alkohol-vit alltså) helt och hållet. Juldagen - en 7.5-cider, det är väl lite ok i alla fall. Annandagen däremot - 3 glas vin på prinsen, ett antal öl (äckliga men gratis) på Vasastan och sedan nån folköl på nån efterfest nånstans. Minns inte så mycket, hoppas att jag inte gjorde nåt dumt. Kände mig som en liten fjortis, spydde ju minst 2 gånger. Inte inför folk dock, det var ju bra. Somnade i Emelies säng nån gång vid 06:30, vaknade jämte okänd (påklädd) kille i samma säng vid 12:30, åkte hem, somnade vid 15:30 igen, sov till 23:30, ville inte gå upp - kollade på Wall-e i mp3:n, somnade om vid 02:00, pappa väckte mig vid 11:00 imorse. Sov mig igenom det mesta av bakfyllan i alla fall :) Åt dock bara en frukostmacka och en 15cm subway under hela gårdagen. Dumt.. Jag är en korkad, oansvarig 18-åring.. Men tack för att du tog hand om mig Emelie!

1 kommentar:

Ronja sa...

Haha, det låter ju skoj ;)