1/24/2010

Ooh, rolig fest igår! Synd att vi inte kunde stanna längre! Nu är sista hultfredscidern urdrucken. Ni som festar med mig ofta har säkert märkt att jag ALLTID har med mig Rekorderlig 7.5 skogsbär, en av de äkligaste cider-sorterna på jorden!

Förklaringen är: Jag köpte ett flak med 24 stycken på hultsfredsfestivalen i somras, och eftersom jag blir full på två stycken så drack jag inte särskilt mycket. Under hösten och vintern har jag knappt druckit nåt annat, jag har hällt i mig denna rosa blaska för den måste ju ta slut! Och nu är den det.. Nu är det över, nu är det ÄNTLIGEN över!!! Aldrig mer skall jag smaka den sötsliskiga vätskan, aldrig mer ska jag behöva oroa mig för att burkarna ska sprängas eftersom det blivit skakade så otroligt mycket, aldrig mer den där hemska smaken i munnen!! Wiho!

Jag vill dock ta tillfället i akt, här på denna dag då vi skiljs åt, att tacka Rekorderlig 7.5 skogsbär för många fina fyllor. Du har varit en god vän, även om du smakar jävligt illa, och du har aldrig fått mig att spy. tack! <3

1 kommentar:

Josephine sa...

hahaha! Måste kännas väldigt skönt, haha