4/23/2010

Ooops, nu var det sådär längesen jag skrev igen. Har gått och blivit sjuk, fanfanfan, sämsta siden att bli sjuk någonsin. Har just nu 10 skitviktigta uppgifter i skolan, jippie, då tar vi och stannar hemma och sover några dar! Nej, för då får jag inte godkänt i alla ämben, och då failar jag gymnasiet och då är enda utvägen att börja hora på rosenlund. Sweet.

Gårdagen var väldigt rolig, mina porrskor åkte på och jag var fashion som få! En grogg och två och en halv cider tar en uppenbarligen gaska långt. Såna kvällar frågar man sig dock varför det inte finns några "Vid Behov"-rum i den riktiga världen, med sängar för natten, vatten och lite lipsyl åt tre rädda små flickor, övergivna i storstan.

Nej, nu får det vara nog. Hello Saferide, ett äpple och en anteckningsbok: Arbetsmiljö och säkerhetsuppgiften - Here I am!!

Inga kommentarer: