4/04/2010

Paranoia

Skickar ett sms - inget svar. 30 min. senare, ett till. Skriver ett meddelande till en annan kompis, inget svar på det heller. Har de glömt? Blir jag ignorerad? lever de? 50 min. senare: Två till sms, till vän 1 och en tredje polare och sen ringa vän 1 ytterligare en timma senare. inget svar. 1 nytt meddelande, från vän 3. Ingen skillnad egentligen, vän 3 behöver också info från vän 1. Skickar sms till vän 2 igen och pratar lite med vän 3, så telefonen funkar ju i alla fall. Ringer vän 1. väntar en timma. ringer vän 2. Beklagar mig på facebook, känner mig som en stalker och blir skitnervös. Sms från vän 1, wohoo! Glömde telefonen på gymmet.. Nu är det bara vän 2, som spenderade helgen på en gymnasieskola spelandes rollspel, som inte är kontaktbar. suck, hur fan ska detta gå?

Inga kommentarer: