10/27/2009

Lirar lite blogg igen.

Det är så mycket jag VILL kunna göra, som jag vill engagera mig i och verkligen lägga hela mitt liv till att lära mig det. Typ: Spela gitarr som en gud, åka snowboard, kunna teckenspråk, måla med oljefärger, starta ett vettigt parti (till skillnad från alla knäppa partier som finns), jag vill kunna laga mat, bli glasblåsare, arkeolog, spelnörd, skitduktig fotograf och fantastisk skådespelare. Kanske ska man göra sig en "bucket list".. Men då måste jag ju lägga till lite platser och så.. Jag vill till indien! och alla länder i sydamerika! och island även om det är kallt. Och så vill jag se fotboll på Camp Nou, mest för att se om det är nåt att ha.. Sen vill jag ju bli filosof med.. Och psykolog.. och dykare. Men jag vill ju ha ett barn med. fan, hur ska man ha tid? Och folk säger att jag inte har ambitioner.. Bara för att mina drömmar inte har med varann att göra så betyder det inte att de inte räknas..

Här är den:
Gandalfs Bucket list.
(utan inbördes ordning)
Innan jag dör vill jag:
  • Spela gura som en gud.
  • Kunna åka snowboard.
  • Kunna tala tekenspråk.
  • Måla en vacker tavla med oljefärger.
  • Starta ett parti som inte vill någon nåt ont.
  • Kunna laga mat.
  • Testa glasblåseri.
  • Vara arkeolog.
  • Ha supersnabba data/tv-spelsfingrar.
  • Ha en utställning med mina fotografier.
  • Tjäna pengar på mitt skådespeleri.
  • Åka till Indien.
  • Tågluffa i Sydamerika.
  • Spendera en vinter på Island.
  • Se nån match på Camp Nou i Barcelona.
  • Studera filosofi och psykologi.
  • Ta dykarcertifikat.
  • Ha ett barn.

Okej. 18 punkter. Vore bra att ha 20 punkter. Nån som har några tips?

Inga kommentarer: