10/28/2009

Vattenfall

När man väl börjat blogga igen är det fan svårt att sluta, jag har ju så mycket smarta saker att säga liksom!
Det verkar som att det kommer att bli en liten mini-fest för speciella VIP-gäster här på lördag. Nicenice! Jag älskar ju hemmafester, speciellt när det blir lite intimt sådär. Man lär känna varnadra så mycket bättre då, och kan prata om intressanta saker och inte om vädret (se förra inlägget).
Jag är såå beroende av facebook. Mina vänner säger "ooh, jag är inne på facebook jämt, jag är typ inloggad en TIMMA varje dag!!". Jag säger "Jag loggar också in på facebook en gång om dan. På morgonen. Sen loggar jag ut en gång om dan. På kvällen.". Tragiskt? Nääää..

Visste du att det efter år 1000 på flera håll i europa skedde en kraftig folkökning, som i sin tur hängde samman med de många nyodlingar som ägde rum?
Nää, det visste inte jag heller. Historiaprov på onsdag typ. Katastrof!

Gillar förövrigt inte när man chattar med folk och de bara slutar skriva :(