10/01/2009

Titel

Jag fick en sån otrolig lust att skriva, men jag har ingen aning om vad jag ska skriva om. Ungefär så som det brukar vara alltså. Vi får se hur det blir, jag brukar ju faktiskt kunna skrapa ihop nåt till slut. Med tanke på hur otroligt många bloggar jag läser nu för tiden så tänker man ju att man borde få lite inspiration, men näädå. Alla (typ) bloggar jag läser handlar om folk med HELT andra funderingar och problem än mig, och det är väl lite därför jag läser dom. Jag vill ju inte läsa om mina egna problem, dom ve5t jag ju redan allt om och dom är inte så jävla kul att tänka på när man sitter mitt i skiten. Andras problem däremot, dom vet man ju alltid svaret på, och om man inte vet så är det ju ganska skoj att sitta och fundera över hur man själv hade reagerat i samma situation. Är det så man lär känna sig själv, genom att vet hur man beter sig och reagerar på livets motgångar? Jag vet inte jag, jag är ju liksom en främling för mig själv.

Nämen se på fan, det har ju blitt en bit skrivet faktiskt!!

Den där titeln jag har på bloggen.. den är ju skitdålig. Detta är lååååååååååånnnnnnnnnnnnnnnnnggggggggggggggggggggggggttttttttttt ifrån världens bästa blogg. http://www.hejaabbe.com/ <--det är världens bästa blogg! Läs den, från början, och gråt ut ögonen! Jag har följt den i 1 1/2 år och älskar den mer än mycket annat här på jorden. Nää, som sagt, jag är inte bäst. Snarare på typ fjärdeplats liksom. Då får man ju inte ens medalj.

Jaaag haar köööpt skooor!!!! :):):)

finafinafinafinafinafinafina!

Inga kommentarer: