3/26/2008

Påsklov och Freaks

Ja. Jag har påsklov. Troligen det tråkigaste påsklovet i hela mitt liv. Under denna veckan har jag inte gjort NÅGOT intressant, min mobil har dött, och jag sitter vid msn heeela dagarna. Jag är patetisk. Men för att se det från den ljusa sidan, det finns folk som har det värre. Till exempel folk som inte har några armar eller ben, eller folk som ser ut sådär:



Usch.. Tittade förresten på freaks häromdan. En film från 1932 som jag skall göra min svenskaredovisning om. Den är klassad som skräckfilm och förbjöds länge att visas i Sverige, bara för att den innehåller dvärgar, folk utan armar och ben, och folk med olika syndrom och grejer. Den är inte läskig över huvudtaget heller.

Mina föräldrar är bittra på mig. De tycker att jag rör mig för lite. Jag tycker att de är föräldrar för mycket. Jag är väl typ datornarkoman dådå, men de är arbetsnarkomaner! de är verkligen ALDRIG hemma! det är så synd om mig. =D




Imorse vaknade jag klockan ett. Det är väl sånt man får ta antar jag, om man är uppe och chattar med sin älskade tills klockan är halv tre på natten. Jag drömde sedan konstiga drömmar om snö, grodor och freaks.

Vad kan man skriva om mer? Jag vet inte.. Här är mina fötter! Vad gör man inte för konsten..






Puss! //Linnea, Nea, Gandalf, Biibii.

Inga kommentarer: