3/31/2008

Så enkelt, så enkelt att bara ett barn klarar av det.

Veckans bästa: Det var ju inte den bästa veckan direkt. Vi säger väl bion med Alexandra då, bara för att.
Veckans sämsta: Ensamheten.
Veckans väder: Tänkte inte på vädret. men det var väl vanligt tror jag.
Veckans inköp: Godis för 32:50 kr till bion. Holy hell, jag kommer bli en tjockis..
Veckans viktigaste: Vila. Och visst vilade jag..
Veckans önskning: Att någon skulle vilja umgås med mig.
Veckans VA?: Fy sjutton vad alla är upptagna!
Veckans låt: "Vänner" - Lars Winnerbäck. Den är fin faktiskt.
Veckans fakta: Danska är förövrigt ett fult språk. No offense.
Veckans ord: Va fan.
Veckans kärlek: De små, supersöta blomänglarna (?) i spiderwick.


Skall man skriva nåt med.. Ni har väl inte missat min fina fråga här till höger ?------->
Svara på den, så blir jag en glad biibii. Idag fick jag reda på att mitt spanskaprov gick otroligt mycket bättre än förväntat. Jag fick också en åttondels tandställning inkörd i käften. då blev jag ledsen. Orkar inte förklara varför den är där, om ni undrar så fråga. Fick ett telefonsamtal från min vän i Gambia. Å fy vilken hemsk vän jag är. Hon är ju inte otrevlig över huvud taget, men hon är krävande och jag klarar inte av det. Så många gånger som jag har LOVAT att komma till Gambia och hälsa på, men inte fan har jag gjort det, och jag har inga planer på det heller. Jag vill inte umgås med hennes marijuanalangande vänner. JAja, vem är intresserad av det.

Jag vill åka utomlands!!! Snälla, ta med mig.

Wellwell, blir förmodligen ytterligare en uppdatering på onsdag eller torsdag. Ni får ge er till tåls tills dess. Kommentera gärna om ni vill :D

Puss! //Linnea, Nea, Gandalf, Biibii

1 kommentar:

Anonym sa...

hejj lillsyster..de ser ut som att du emocuttat dej i fingret på din bild :P..hopppas du har de bra!
puss å kram