3/23/2010

201

mitt förra inlägg var visst mitt 200:e, grattis till mig eller nåt.. Jag vet inte.

Läste ut Harry Potter och fången från azkaban idag, började igår vid 10. Bra är dom :) Och nu kommer min favorit: Flammande bägaren! Tror den är min favorit i alla fall, har ju inte läst dem på typ 5 år.. Ooops.

Projektredovisningsförberedelsedag imorgon och där har vi ett långt ord. Alltså dagen så vi ska förbereda redovisningen av de projekt vi arbetat med.Spännande att se om jag får tag på nån skyltdocka osv.. Har inte tänkt alls på vad jag ska säga under redovisningen, man har ju typ 5 minuter.. hjälp! Vad ska jag säga? Hej! Jag har gjort dessa kostymerna och jag har tänkt och forskat om färger och... sen minns jag inte mer.. Hejdå!

Det är en ENORM nattfjäril utanför mitt fönster, hjälp lite till.. Typ 3 cm mellan vingspetsarna och sådar köttig och go'.. Så vidriga är de och förlåt för att jag är en superstereotyp kvinnan men EEEEEWWWWWWWWWWWWWW *ställer mig på en stol och gallskriker tills random man kommer in med en bazooka och spränger bort mitt fönster, och därefter går emot solnedgången i slowmotion med mig, avsvimmad män ändå otroligt glamourös, i sina armar.. *

aaahhh den rör på sig :(

Den planerar att äta upp mig när jag sover..

En gång när jag var typ 11 vaknade jag av att en humla promenixade omkring på min hand, som gudskelov låg ovanpå täcket. Jag var så borta att jag bara rörde lite på handen så att humlan flög upp.. När jag såg vad det var blev jag såklart en superstereotyp 11-årig flicka och satte mig upp och skrek och viftade omkring med armarna så att jag väckte mamma och pappa.. Hade iofs rätt tur, för humlan stack mig inte och just den natten, typ en halvtimma efter att jag vaknat, var det månförmörkelse. Det var ballt som fan.

Kanske borde sova.. alternativt lägga mig till rätta med HP & flammande bägaren... Alternativ 2 är gaaaanska lockande. Jag skriver ju bara mumbo jumbo här ändå.. Men vet ni vad! Nu ska ni få se! Såhär ska min (och mammas och pappas) lägenhet se ut!!! :D

Inga kommentarer: