3/31/2010

uuuuutttttttrrrrrrrrråååååååkkkkkkkkkkaaaaaaaaaddddddddd

Herregud vad fan gör man när man inte kan TITTA på nånting utan att må illa?? Man soverj ag vet, men jag har liksom sovit klart nu.. suck. önskar att jag gillade att prata i telefon, det hade varit perfekt... men jag hatar att prata i telefon. Tips, tack?

Stjäl en grej från min vän Evelina (http://linaeve.blogg.se/)

Var och när vaknade du i morse? - Vaknade 2 gånger imorse, fast bådfa gångerna var i min egen säng.. Först vaknade jag vid åtta när mamma åkte till jobbet, gick upp, åt frukost, gick och la mig igen, vaknade igen vid halv elva typ..
Sover du naken eller i pyjamas? - beror på hur mycket jag fryser. I vanliga fall sover jag naken, men ibland har jag t-shirt, mjukisbrallor och strumpor..
När grät du senast? - Igår, för jag hatar att spy..
När var du senast naken inför en annan människa? - i söndags..
När blev du senast uppraggad? - ööhh.. vet inte.
När gjorde du bort dig sist? - Igår, spydde ju förfan inne på uppvaket, där det låg typ 10 pers eller nåt...
Vad ville du bli när du var liten? - Arkeolog! Var en sån jävla tönt asså..
Har du skrivit blev till någon kändis någongång? - Ja, till Lasse W och Stefan Sundström, för att de skulle skicka en hälsning till ovannämnda vän på hennes 18-årsdag!
Om du skulle vara någon annanstans just nu vart? - London!
Vad skulle du inte kunna leva utan förutom din familj och vänner? - ööhhmm.. synen antar jag.. märker nu hur jävla tråkigt man har utan den. Och böcker och musik såklart!
Vilken är din mest erogena zon? Hals, midja, fötter (A)
Vad gör man för att imponera på dig? - Man måste ha god moral och kunna sjunga, typ :)
Vilket är ditt bästa fyllekäk? - Pommes frites e GÖTT
Var och när äter du helst? - var som helst, när jag är hungrig. Vilket brukar betyda frukostbordet hemma, på morgonen. Jag är alltid sanslöst hungrig på morgonen...

Inga kommentarer: