3/09/2010

HEJ DENISE!!!!1!!!1!!

Detta inlägg är dedikerat till min vän Denise. Hon har upprepade gånger under den senaste veckan mycket vänligt uppmärksammat mig om att jag uppdaterar min blogg förfärligt sällan. Detta skall det bli ändring på, jag svär på mina nya fina röda skor! (som bara kostade 25 kr på secondhand och aldrig har använts)

Denise är en väldigt snäll flicka som är jätteduktig på att fotografera, är ärlig i alla lägen, har världens sötaste hund tajson och är i allmänhet väldigt fashion av sig.

Nåt ni kanske inte visste om Denise: hon är asduktig på historia! Otippat eller hur! Klassens stolthet är hon , i alla fall inom det ämnet :)

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. Här är en bild på mina skor:

3 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHA, omg i love it! :') /denise

Anonym sa...

Fan vad fint GANDALF! // LINNEEEEA

jeanette sa...

snacka om kap gandalf :DD