3/02/2010

Sometimes Forever

Balklänningsångesten fortsätter.. Det senaste beslutet är att jag skall köpa nåt fint i barcelona, hopas på att det är illigare där än i sverige och att klänningen får plats i resväskan. Känner mig ganska otroligt ånig eftersom jag tänker mer på balklänningar än på projektarbetet, som jag verkligen borde freaka loss över. Det kanske är nån skyddsmekanism, hjärnan försöker sysselsätta sig med något annat eftersom jag skulle sprängts om jag fattat hur fuckad jag egentligen är. Istället surfar jag runt på hemsidor med vintageklänningar som antingen är skitfula, skitdyra eller redan sålda.

Sitter på skolans bibliotek och snörvlar, får elaka blickar och skäms för att jag glömt att snyta mig. Hatar vintern även om det är sol ute, för jag är i allmänhet en negativ människa tror jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

nu har jag väntat på special inlägg varje dag för mig i flera år känns de som, när kmr dom? :o /denise