3/24/2010

Timotimotimotimotimotimotimotimotimotimotimotimotimotimotimoooo!!!!!

Fiiin är han och i hemlighet är jag nog lite förälskad.. Förtövrigt: var jar jag hört "Numbers" förut? Känner igen den nåt fasligt.. Den är fin i alla fall, och Cocaine med!!!

Och jag har bränt mig på lampjäveln på min symaskinsjävel en till jävla gång, på ringfingret nu, istället för långfingret.. Det suger, jag kan inte skriva på datorn :(:(

Ska nog bli en såndär som syr på fritden, vill ha fler hobbies.. Ge mig tyg så syr jag på mammas fula orangea husqvarna från 70-talet :D

vet inte om jag gillar "outcast" btw... lite för.. nånting..

Har varit otroligt insiktslös det senaste, det suger ju.. Skulle ha gått filosofi men hade säkert fått IG :( Fortsätter läsa Harry potter och identifierar mig med Hermione, den tråkiga bruden som kan mycket men är helt oandlig osv.

Idag var en trevlig dag, speciellt på eftermiddagen när vi for upp till skene (där jag aldrig har varit kom jag på) och letade kläder och tyg till vår pjäs gyllene snittet vi ska spela i sommar. Det var asnice, speciellt bilfärderna :P Det är skoj att reta jossan, vi gör det ju med kärlek! ;)

Tja för fan!

Inga kommentarer: