2/07/2008

Dag 2. Tvivel

Ok, inlägg nr. 2 på min blogg. Undar om nån har läst nåt än.. Annars är det ju lite meningslöst med hela denna bloggande-grejjen.

Tittar på antikrundan! Knut Knutsson är så märklig. Han blir kåt på jättegamla saker. Han borde vara med i 100 höjdare, tillsammans med hon som tände på berlinmuren och staket.

Idag var en besvikelsernas dag, egentligen skulle vi åka till varberg med buss och titta på kori piri igen, men en av skådespelarna var sjuk (det var 3 skådespelare, what are the odds liksom?!) så vi ficka ha vanliga lektioner istället: Data och naturkunskap :( Vilken tur då att jag är asbra på datakunskap, trots att inte min lärare tror att jag är det.. Tack brorsan, för att du lärt mig! Naturkunskapen var komplicerad, jag var egentligen inte där.. En annan estet-klass som också skulle på teatern hade Marie (naturkunskapsläraren) innan oss, och de hade bara tagit närvaron, och sen fått gå. Vi letade därför upp Marie och frågade om vi inte heller skulle ha nån lektion, men hon var förvittad och förvirrande som vanligt.. Jag stack i alla fall, för klockan var 14:15 och min buss gick 14:30 från stationen...

Denise var sur på oss idag, vi spelade sjuan (kortspel)utan hennes vetskap. sen sade hon upp bekantskapen med mig, Matilda och Nina. Hoppas att det har gått över tills imorrn. Denise e rolig ;) Man borde sätta in henne i ett rum med deprimerande människor, hon skulle bota dem allihop med hennes snopp-historia.

Ses imorrn, då har jag samhällsprov. Puss!
//Linnea, Nea, Gandalf, Biibiii

2 kommentarer:

bointus sa...

Första läsarn eller bara den första som vågar ge sig till känna ? ;)
haj!

Linnea sa...

Vet inte, förmodligen inte första.. Det vore väl tragiskt ;)