2/18/2008

Folk i huset.

Igår kom mamma och pappa hem. När de åkte hade de med sig 2 väskor. Igår pressade dom in fem väskor genom dörren. De är inte kända för att shoppa någonting, någonstans, någonsin. Det var en märklig upplevelse när de drog fram souvenir efter souvenir, billig piratkopia av skitful märkes-T-shirt efter billig piratkopia av skitful märkes-T-shirt.. Självklart brydde jag mig bara om de sakerna som var till mig, resten var bajstråkigt.

Jag fick ett par assnygga converse som jag älskar av hela mitt hjärta (finns det nåt ord för när man blir kär i skor? Förutom "shopoholic" då, men det är mer allmängiltigt..) Jag fick också två armband som var jättefina. Det ena var tyvärr mycket litet, och jag fick nästan inte av mig det när jag väl fått på det. Det var inte förrän jag kom hem som jag insåg (mamma insåg) att man kunde böja armbandet, och liksom öppna det.. Dum är jag. Jag fick också några T-shirts som var storlek XL. de satt perfekt. Jag hatar kinesiska tjejer, de är alldeles för små!!!! Nää, jag hatar dem inte alls :-)

Idag var jag hos min älskling efter skolan. Han fick en tröja som mamma och pappa köpte till honom, tröjan var röd och hade kinesiska bokstäver på. Helt ok tänkte jag, bortsett från att tröjan var lite stor. När vi vek ut tröjan såg vi det förfärliga. På ryggen fanns ungefär 7 fula kines-ninjas. Aaaahhh! jag blev nästan rädd, de var så feta och hemska..
Efter ninja-traumat gick vi ut i det UNDERBARA vädret och mös och åt glass. Det var härligt...

-- Exklusivt till Andreas: Hej älskling! Visste inte riktigt vad jag skulle skriva om dig ;) Jag har skrivit lite nu i alla fall.. Hopas att du hadde det trevligt på bandrepet.. Du sjunger så fiiiint... (Ni skulle höra hur han sjunger, men smälter på riktigt, och det säger jag inte bara för att jag älskar honom.) --

Tyska är ett ofantligt fult språk. No offense.. Det är ju bara sanningen. Andra läskiga saker som det gör ont i öronen att lyssna på är: Carola, Andra generationen, och Borka- borka- blondinen.

Puss!
// Linnea, Nea, Gandalf, Biibii

Inga kommentarer: