2/20/2008

Morgon. Onsdag.

Jag sitter för tillfället och skriver på ett mycket högljutt(?) tangentbord på aranäsgymnasiets bibliotek. Lyssnar påThe Strokes - Barely Legal. Klockan är 8:00, spanskan börjar om 25 minuter. Det finns ungefär 7 personer på denna skolan just nu, sammanlagt.

Jag har lovt andreas att jag ska göra veckosammanfattningar igen, men det får bli på måndag. Aranäsgymnasit har ett relativt deppigt bibliotek. Allt är grått, och det är gigantiska fönster utmed en hel vägg, så att man säkert skall se allt det gråa utanför också. Om ungefär 5 minuter kommer jag att gå härifrån oh ansluta mig till de andra spanjorerna som tre gånger i veckan plågas och torteras av "Don Pedro" för att vi helt enkelt aldrig haft någon vettig spanskalärare.

Först skall jag dock tala lite om tandläkarna på tandregleringen i KBA. Tandläkarna på tandregleringen i KBA tycker om att ta röntgenbilder. Detta är inte så simplet som det låter. Man blir kvävd med galna sugmaskiner som suger sig fast i tungan var 3:e sekund, bommullstussar som på något övernaturligt sätt lyckas vara spetsiga, och sedan, självklart, 10 stycken speglar, pinnar, och andra meningslösa elaka metallsaker som endast finns till för att ingjuta respekt för de allmighty tandläkarna.

Nu måste jag gå. Klockan är 08:10.

Puss!
//Linnea, Nea, Gandalf, Biibii

Inga kommentarer: