2/24/2008

Söndag 24/2 -08 12:52

Helger går för fort. Från att man sitter på spanskalektionen och längtar tills att man skall få gå hem till sin älskling och fira halvårs-dag tills att man precis har blivit hemskutsad av sin mamma en grå söndag, det känns inte som att det gick mer än två minuter. Det är orättvist!

I fredags så hade jag och Andreas beställt bord på Esters i kungsbacka. Bakom oss satt en hönsfabrik med sjuksköterskor och tjattrade, så särskilt romantiskt blev det ju inte..... Men maten var alldeles GUDOMLIGT god, så det gjorde egentligen ingenting.

I lördags kom Johan, och spelade Zelda hela dagen. Det var tråkigt att titta på... Menmen, vad gör man inte? på kvällen blev det melodifestival och africkanapizza-utan lök. Melodifestivalen har förövrigt gone bazurk, eller om det kanske är svenska folket som gjort det. Det känns som att de "vanliga" artisterna kommer att vara outsiders i finalen, när freaks som Christer Sjögren, Rongedal(=Mika version: gammal) och en liten filur som är en EXAKT kopia av Mowgli i djungelboken går direkt till final.

Jag tackar högre makter för att Patrik Isaksson(=Anders Lundin version: tjockis utan hals) inte gick vidare alls, och kanske därigenom inser hur värdelös han är. Tycker dock synd om Lars Winnerbäck, som måste ha sex med honom. Jag tackar också samma högre makter för den smäll som Carolas självförtroende fick när hon bara kom till andra chansen. Det faktum att hon kommer vinna andra chansen bryr jag mig inte så mycket om. Det är principen som räknas.

NU orkar jag inte skriva mer.

Puss!
//Linnea, Nea, Gandalf, Biibii

Inga kommentarer: