2/11/2008

Sportlov & FF.

Nu har jag inte varit hemma på 1.. 2... 3 dar tror jag att det blir. Sjuttsingen vad man är beroende av sin dator. Sitter just nu på fyren och skriver, strax ringer Danielle, hon ska sova över hos mig inatt. Jag är nämligen en 3-åring som inte vågar sova hemma när det inte är nån annan där.. I lördags var det melodifestival, och jag var hemma hos Andreas, om jag hade varit polare med Yang, vår kines på estetiska programmet, så hade jag kanske fått gå på hans nyårsfest, men jag är alltså inte komis med honom. Iallafall inte en av hans 25 närmaste kompisar. Yang fick bara bjuda 25 pers. på hans fest..

Nu har jag 11 minuter på mig att skriva klart det här inlägget, sen är tiden slut, och datorn exploderar. Det är det dom gör förstår ni, om man intev loggar ut i tid. det är därför dom varnar en. Största nackdelen med datorerna här på fyren, föutom att de exploderar då, är att det är vissa hemsidor, såsom min teaterförenings interna gästbok, som man inte kan gå in på. det uppskattas inte av Linnea när hon inte suttit vid en dator på evigheter. Men snart är jag hemma. Då ska jag ladda min mobil. det behövs.

Nu funderar mina tankar på när Danielle planerar att ringa mig. Bara 7 minuter kvar nu, innan min dator exploderar.

Puss!
// Linnnea, Nea, Gandalf, Biibiii.

Inga kommentarer: