2/15/2008

The lonliest biibii of all

Det har blivit en trend för mig att bara blogga när jag känner mig ensam. Det har väl kanske sin förklaring i och för sig, man sätter sig inte direkt framför datorn och börjar skriva onödiga saker om sitt liv när man har folk hemma...

Idag duschade jag några minuter för länge, så jag är 100% snustorr. Det kliar.
Snart skall jag spela sims och vältra mig i självömkan. Någon som vill umgås med mig ikväll? Andreas skulle visst på teater, jag hade änna tagit för givet att jga kunde var med han, men så var icke fallet. Folk kan väl i alla fall se till att vara inne på msn ikväll, så att jag får något att göra ;)

På min nyckelknippa har jag en nyckelring som ser exakt ut som en tia, fast den är silvrig, och så har den ett litet hål i sig så att man ska kunna trä på den på nyckelknippan. Ibland funderar jag på om man skulle kunna använda den i en godisautomat. Det hade varit lite fräckt faktiskt.

Nu är sportlovet snart slut. Satan. Och vafan har jag gjort? inte nåt. men det är väl så det ska vara på lov antar jag.

Puss!
//Linnea, Nea, Gandalf, Biibii.

Inga kommentarer: