11/03/2009

Jag tror att du gjort detsamma då!!

Alltså herregud, jag tror inte ens att jag förstår själv hur stressad jag är. Jag har ett ENORMT prov imorrn, och FÖRESTÄLLNING nästa vecka! Och jag kan det inte. Herregud. Och jag är inte kristen heller, jag ska ju gå ur svenska kyrkan ju! Vem ska man då be om hjälp? HerreReinfeldt? Näe.. HerreDalai Lama? Inte det heller. HerreGandalf kanske. Men det är ju nästan lite skrytigt..

Fotade lite med den analoga kameran, både igår och idag. Hoppas inte jag förstör denna rullen också. Den förra blev utsatt för ljus när jag satt och rullade upp den på en plastspiral för att kunna framkalla den. Lärarn öppnade dörren utan att tänka sig för..

Brände precis tungan JÄTTEMYCKET på mitt te. Vi ha äntligen skaffat vattenkokare (vi fick den när vi tecknade nytt elavtal).. Min familj har druckit te så länge jag kan minnas, men det har alltid varit micrat vatten eller kokat i kastrull.. Det är skitbra med vattenkokare, men vattnet blir nästan för varmt. Sådär så att man bränner sig skitmycket på tungan.

Blev livrädd där ett tag, inlägget försvann och jag hittade det inte under "redigera" heller. Sen blev allt bra igen, det låg juuder "utkast". Om ni ville veta.

Ha en fin dag. Och förlåt för den fullständigt horribelt utklippta bilden här till vänster. Photoshop 4 suger.

Inga kommentarer: