11/27/2009

Det blir ju aldrig riktigt som man tänkt sig

Men det tänker man aldrig på när de skiter sig. Som hela denna grejen med skolan. Varje år planerar man att ta sig i kragen. Varenda år misslyckas man brutalt, och kan bara hoppas på att gå därifrån med hedern och de 2500 poängen i behåll. Ambitionerna är milshöga och tar man sig bara en halvmil blir man besviken. Eller i alla fall jag. Jag är alltid så jävla missnöjd, och jag vet inte vad jag ska göra åt det. Jag är ju till och med missnöjd med att vara missnöjd. Jag VILL INTE vara negativ! Jag vill få folk på bättre humör, jag vill sluta gnälla! steg ett vore väl då att sluta skriva dessa gnälliga inlägg.. Man kanske borde skriva en privat dagbok med allt gnäll, så att allt jag skriver här blir glatt och trevligt. Nä, jag är lat. Jag skriver när jag orkar, och jag orkar inte ha två dagböcker att skriva i när jag väl orkar. Undrar du vad jag medar så orkar jag inte förklara.

Ikväll ska bli en trevlig kväll! Mys med lite folk från klassen, det ser jag fram emot utan för höga ambitioner.

Sista gnället för kvällen: Västtrafik suger!

Inga kommentarer: