11/16/2009

Förövrigt:Dagens statements

Marabous nya "Vinter"-choklad smakar som chailatte med choklad i och pepsi och cola smakar NÄSTAN samma, fast pepsi är sötare och cola är lite starkare i smaken. Pepsi är ENLIGT MIG tysen gånger godare, men så har jag ju en sweet tooth som inte är av denna världen också. Den nya stalker-grejen på facebook är förövrigt askul. Fattar inte alls om den räknar ut vem som är mest inne på ens sida eller vad det är, men det är skitkul när folk försöker försvara sig.. Typ "asså, det kan VERKLIGEN inte va mycket folk inne på din sida, jag är typ ALDRIG där, det måste va nåt konstigt..". Jag går in på miljarder vänners profiler jämt, det är mitt försvar. Jag är inte galen, prommiss!

1 kommentar:

Ronja sa...

Det handlar om vem som kommenterar mest, gillar osv...