11/02/2009

Bordepluggabordepluggabordeplugga.. Istället bloggar jag. Självdiciplin? Nää, det finns ingen sån här. Gå och leta nån annanstans.
Sitter och äter en av muffinsarna som blev över i lördags. Återigen: Hej självdiciplin! Jag försökte ju bestämma mig för att sluta med såna här idiotier imorse.. FAIL.
Fick en kamerafilm med mig hem idag, så här ska det bannemig tas analoga bilder!! Jag har fotat några stycken än så länge som säkert kommer att bli kul att framkalla, men det finns 18 bilder kvar på filmen. Jag älskar förövrigt att framkalla film, det är så kul! Kanske inte så actionladdat men det är ändå spännande att se bilderna komma fram på vad som ser ut som ett helt vitt papper. Cool.

Känner att min inspriration och kreativitet börjar avta nu. Har inte så mycket att skriva om känner jag. Man vill ju inte att det ska bli en redovisning av allt man har gjort under dagen, det är ju dundertråkigt. Jag är så dålig på att hålla mig till ett ämne per inlägg ändå.

Kul grej: Det finns flera män på jorden som har 2 penisar. "Kul?! Äckligt!" Säger ni kanske. "Helt galet otroligt och sanslöst ashäftigt" säger jag.
http://en.wikipedia.org/wiki/Diphallia
Såg en bild. Det ser ju faktiskt asläbbigt ut.. Men lite roligt ändå. Höhö. Det är en sån grej som får mig att börja skratta vid helt fel tillfällen.

Läser om medeltiden på wikipedia. Gapflabbar. "Även om kungarnas makt var föga institutionaliserad och till stor del byggde på personlig auktoritet, fanns ändå grunder för en centralmakt. Den frankiske krigsherren Karl den store, med avstamp i sina förfäder, Karl Martells och Pippin den lilles erövringar, tog initiativ till att konsolidera denna framväxande centralmakt." Pippin den lille? Pippin den LILLE?? PIPPIN den lille??? PIPPIN den LILLE???? Det kan man ju förihelvete inte heta!!! Den lille pippin liksom! Hihiihiihihahhaaahhahohohihahooheehehihaheehiiihohahaha!!!
Rooligt. Det kommer att vara det enda jag kommer ihåg på historiaprovet på onsdag. Jag vet inte ens vad Konsolidera betyder. Grejt..

Inga kommentarer: