4/20/2008

100 frågor! Orkar du läsa igenom hela så får du en kram =)

1. Namn:
2. Exakt ålder? 16 år gammal. Fyller 17 i augusti..
3. Vart bor du? Gällnge
4. Bor tillsammans med? Mamma och pappa :P
5. Husdjur? Inga, thank god. Djur är läskiga.
6. Färg på ditt hus? Rött
7. När är du född? 1991 08 13
8. Klass? Es1A
9. Vilket år tar du studenten? 2010
10. Något jobb? Nej, tyvärr. Bara sexslav åt Andreas.
11. När ska du sova ikväll? Vid 10 eller 11 eller så.
12. När gick du upp idag? typ kvart i tio. Tidigt!
13. Duschat idag? Nope! Ska göra det strax dock.
14. Kramat någon idag? Mmm..
15. Pussat någon idag? Oh ja!
16. Vad har du ätit idag? köttgryta =)
17. Dagens klädsel? Tråk. Jeans, svart t-shirt, svart kofta.
18. Dagens smink? Nada. I don't do makeup..
19. Dagens sötnos? Andreas
20. Dagens roligaste? Vem det nu var som kom på "seså, döda den då!"
21. Har du många vänner? Ingen aning.
22. Hur många har du kysst? En... :)
23. Vem kramade du senast? Andreas tror jag..
24. Hur många har du haft sex med? Ehrm.. En..
25. Hur många har varit otrogna med dig? Ingen :)
26. Hur många har du varit otrogen mot? Ingen :)
27. Har du pojk-/flickvän? Ja
28. Vem pratade du med i telefon senast? Jag ringde Ronja, men så dog mobilen när hon precis skulle svara :(
29. Vem fick du senast sms ifrån? Pappa :D
30. Vad stod det i sms:et? Ring hem. Vi hämtar gärna. Pappa. (Ja, min pappa är en tråk...)

FAVORIT :
31. Film? Disco pigs.
32. Låt? Nu kan du få mig så lätt.
33. Mat? Kyckinggryta med jordnötsås.
34. Drink? Dunno. Den drinken Josefina gjorde igår kanske.
35. Färg? Grön
36. Bok? En världsomsegling under havet.
37. Stad? San Diego
38. Land? Malta
39. Ämne i skolan? Teater
40. År? nejdu..

SENASTE :
41. Personen du tänkte på? Vet inte. Rebecca antar jag.
42. Personen du kysste? Andreas
43. Gången du spydde? Oj, det måste ha varit typ i somras eller nåt!
44. Gången du grät? Igår. Men det var bara glädjetårar <3
45. Pizzan du åt? Africana, igår. Den hade maaaassa lök på sig, jag glömde säga att jag hatar lök :(
46. Gången du var i Göteborg? Igår
47. Gången du var i Stockholm? I september-oktober eller så.
48. Gången du var full? Igår.
49. Gången du var hög? Never been.
50. Personen som såg dig gråta? Andreas.

ANTINGEN ELLER :
51. Svart eller vitt? Svart
52. Hund eller katt? Hund.
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Mysa skulle jag nog säga. Jag är ju osocial you know..
54. Tv-spel eller datorspel? Dataspel, bara för att jag inte äger nåt tvspel.
55. Singel eller upptagen? Upptagen, utan tvekan.
56. P3 eller Radio City? P3, hell yeah!
57. Lunarstorm, helgon eller Playahead? Helgon.
58. Ragga eller bli uppraggad? Uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel? Bli upphängd i finger- och tånaglar på toppen av eiffeltornet, bärandes endast blå stringtrosor.
60. Svart hår eller blont? Svart
61. Blåa ögon eller bruna? Bruna
62. Choklad eller lakrits? Choklad
63. Göteborg eller Stockholm? Göteborrrrg..
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Västerhänt dude, precis som Da Vinchi!
65. Coca cola eller fanta? Ingen kolsyra alls tack.
66. Pizza eller kebab? Pizza!
67. Randigt eller prickigt? båda, samtidigt.
68. Älska eller älskas? Älska
69. Leva eller dö? Leva

ANTAL:
70. Personer du älskar? ingen aning..
71. Personer du hatar? tre.
72. Personer som sagt jag älskar dig? Ingen aning om det heller.
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? Som sagt, det ar alldrig varit fler än en..
74. Glassar du ätit på en dag? två-tre kanske..
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? En. Int fan har jag råd med nåt mer!
76. Gånger du haft minnesluckor? Aldrig tror jag.
77. Gånger du varit hög? Näver.
78. Personer du saknar just nu? En.
79. Gånger ditt hjärta brustit? Aldrig.

VEM:
80. Vill du kyssa nu? Andreas! Måste bara borsta tänderna först :P
81. Ska du träffa imorgon? Klasskamrater. Skola you know.
82. Sjöng du senast för? Vet inte. Sjöng lite igår, men det var nog inten som hörde.
83. Hade du senast en msn konversation med? Denise.. Värst vad jag pratar med henne ofta :O
84. Spelade du tv-spel med senast ? Johan och älsklingen tror jag. Det var länge sen i alla fall.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Gissa...
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Eeeh.. George Bush.
87. Förtjänar att dö? Hitler, men det är ju änna lite försent nu..
89. Vill du sova bredvid inatt? Jag vill sova själv, och det får jag!

VAD :
90. Gör dig glad? Håkan Hellström
91. Gör dig ledsen? Det mesta, om jag är på det humöret.
92. Vad vill du helst göra nu? Se en jälvigt bra film.
93. Önskar du att du slapp göra? Gå upp tidigt för att ha spanska imorrn.
94. Vill du ha nu? En medicin som tar bort mitt illamående.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Peeeengaaaaar!
96. Längtar du till? Hulstfred och värme!
97. Tycker du om dina betyg? Jaja, dom e grymma!
98. Ångrar du i ditt liv? Större delen av högstadiet.
99. Är det bästa som har hänt dig? När jag föddes =D
100. Hur mycket är klockan? 20:15


Och om ni vill veta om ni är en god människa (lika god som Denise i allafall) så skall ni passa in i det här:

Har aldrig:

Haft sex
Rökt
Tagit droger
Druckit alcohol (man får ha druckit en gång, bara man ängrar det djupt efteråt)
Skolkat
Och man måste vara bästis med sin mamma..

Jag är en god människa på 2 av 7 punkter :O sorry!

Puss! //Linnea, Nea, Gandalf, Biibii

Inga kommentarer: