4/29/2008

Det där med teater är allt bra kul.. Speciellt när man har föreställning, som vi hade idag, två stycken till och med, och vi är bäst i världen!!!!! Det gick hur bra som helst. Ni skulle ha sett vårt genrep i måndags, vi hann inte ens spela hela pjäsen, vi var tvungna att sticka, och ljudet och ljuset sög babianarsle. Men som sagt, allt var perfekt idag :)

Morgonen spenderades i miniaulan, vi hade nationellt prov i engelska. Först reading, sen listening. Lyssningstestet blev ganska galet, då de olika delarna av testet var i fel ordning,. jag fick panik , men vi fick lyssna på det igen, det som vart fel, så det gjorde egentligen inget.

Jag fick en snilleidé på lunchen idag, det är nämligen så att Frida fyller år idag. Grattis. Så jag tänkte: Hmm.. Frida hatar ju när man sjunger för henne, speciellt när man är många, så vi kan ju sjunga för henne efter vår teaterföreställning, när vi är typ sjuttio pers! Vilken bra idé!!!

Det gjorde vi. Det var roligt. Frida räckte ut tungan åt mig.

Imorrn blir en stress-jobb-massa att tänka på-dag..
  • skola
  • nationellt prov i spanska
  • buss hem
  • en halvtimma senare: buss till KBA
  • vänta i KBA
  • fullproppad pendel till gbg, cortegen.. Hoppas att någon följer med, jag är rädd!

Om det inte regnar:

  • tillbaka i kba, buss till onsala
  • grilla vid havet i onsala
  • tillbaka i kba igen, ingen aning om vilken tid
  • Hänga med nån som bor i kungsbacka hem, tills Andreas kommer hem från jobbet
  • Sova hos Andreas..

fyyy... Men jag vill JÄTTEGÄRNA grilla, till de som läser min blogg, och har med grillningen att göra.. :)

Puss! //Linnea, Nea, Gandalf, Biibii

1 kommentar:

Anonym sa...

hahah jag hatar när man sjunger ja ;) förlåt för tungan :P