4/22/2008

Den omtalade "Listan"...

Joo, jag sa att det skulle ta ett tag innan min inne- och utelista uppenbarade sig på denna blogg, men jag blev såååå otålig, och jag såg verkligen fram emot detta ögonblick (Jag vet att jag är patetisk) så jag gör listan idag! Wohoo!

Okej.

Here it goes:

INNE!
  1. att vara naiv och gå i sommarkläder!
  2. läkarbesök
  3. spara pengar
  4. gräsmattor!
  5. läppstift+genomskinligt läppglans
  6. nationella prov
  7. postkodsmiljonären
  8. att vara ett halvår efter i modet.
  9. akustiska gitarrer
  10. Bluffstopp

Ute...

  1. Åka buss med varm jacka
  2. fula naglar
  3. läseposten
  4. asfalt
  5. kina
  6. vanliga prov
  7. leggins
  8. pessimister
  9. socker
  10. handledning klockan 2 när jag har studiedag heeela dan..

Här var alltså MIN lista! tolka den hur du vill.. Jag måste säga, jag är ganska nöjd med den.

Imorrn har jag studiedag. Oh, denna lycka! Oh, denna olycka samtidigt, jag måste gå upp klockan åtta, jag ska till åsa på läkarbesök. Life sucks! Men sen ska jag in till Andreas =D Han skall som sagt på handledning på jobbet klockan två. Life sucks! Klockan halv fyra eller så blir det "picknick" eller nåt liknande tillsammans med Aya och Denise. Myyyys som sjutton. Frågan är: Skall man ha med sig något ätbart? jaja, frågan besvaras nog i sinom tid. Det var allt från mig idag.

Somriga (för visst fan är det sommar) pussar!
//Linnea, Nea, Gandalf, Biibii

1 kommentar:

äljen sa...

postkodsmiljonären, sänds det ens nu? Jag toppade annrs din innelista med att promenera runt campus i t-shirt idag, hmm, inte så smart..