4/14/2008

Hej!

Hej! Idag skolkade jag :O :O :O ! Från samhällen till och med.. Illa! Men jag var bara TVUNGEN att tittas på "En ö i valhall" en gång till! Den var sååå bra, och Andreas hår var finast i världen. Du skall ha det så jämt tycker jag.. Snackade med Denise, hon var suuuur... Det hade bara varit fem pers. på samhällslektionen, och dom hade varit tvungna att hålla på med utvärderingar istället för redovisningarna som vi egentligen skulle göra.. Det är tur att Bengt är såpass mesig, jag tvivlar på att han kommer våga säga nåt. Vi är ju inte direkt farliga, men han beter sig (och ser ut som =D) en liten mus..


Veckans bästa: Torsdagens teater-dag. Det känns faktiskt riktigt bra nu! We will rock you...

Veckans sämsta: "Varg" med Peter Stormare. En av de tråkigaste filmer jag sett på bio. Tur att pappa betelade ;)

Veckans väder: Vår! Det är fantastiskt. Nu får det aldrig ändra på sig.

Veckans inköp: Världens finaste kjol!

Veckans viktigaste: Överleva lördagen.

Veckans önskning: Att ha råd med saker, alternativt att ha föräldrar som vill ge mig allt jag pekar på.

Veckans VA?: Jag kommer under maj månad göra en massa läskiga saker, rörande operationer och sånt.. Gillart' inte!

Veckans låt: "Hon hette Biibii" med Andreas Scheffel. Mycket vacker, lite kort dock.. (kanske "In i tarmarna" med Bomba Skiten också.. Den är på andraplats. )

Veckans fakta: Espresso stavas inte med x.

Veckans ord: Bajs!

Veckans kärlek: Kaffe latte!

Puss!
//Linnea, Nea, Gandalf, Biibii

Inga kommentarer: