4/09/2008

Ny kjol, storstadsljus.

Hej alla lyckliga människor! Hej alla olyckliga människor. Hej alla människor som vandrar omkring i evig humörslöshet! (stackars er..)

Igår köpte jag en kjol som jag ÄLSKAR! Jag kommer att leva i misär resten av månaden, för jag kommer inte ens ha råd att köpa te i cafeterian på skolan, men kjolen är lika fin för det! Jag hade på mig underverket i skolan idag, och gick omkring och försökte övertala mig slälv om att jag hade en midja (kjolen sitter nämligen tight i midjan och går sen ut som en boll eller nåt). Jag har nog litegrand midja i alla fall, för kjolen ramlade liksom inte ner. Om jag vore helt rak, typ sådär ----> /./ <---- (vrid på huvudet lite, så att strecken blir raka.. För er som inte ser så är punkten min navel) så hade kjolen förmodligen ramlat ner...

Jag kan inte dansa. JAG kan inte dansa. Jag KAN inte dansa. Jag kan INTE dansa. Jag kan inte DANSA! Vi dansade på gympan idag. Bugg och salsa. JAg kan VERKLIGEN inte dansa pardans. Fy, vad det var svårt. Jeanette, om jag nån gång trampade dig på tårna så förlåt, jag är en hemsk människa! Det första de lärde oss var grundstegen i bugg. Jag trodde att jag kunde dem, men icke sa nicke.. Vi dansade så klart till dansbandsmusik... Vi höll på med massvis med olika komplett omöjliga steg, men jag behövde inte anstränga mig, för allt jag gjorde såg snyggt ut ändå. Jag hade ju min kjol på mig liksom, hallååå eller? Ikväll skall vi titta på en teaterföreställning på stadsteatrn. Alla estet-ettor skall dit, och det kommer att bli mycket trevligt =) Storstadsljus heter pjäsen vi skall se, och den handlar tydligen om livet på manhattan. spännande. Den enda nackdelen är att jag kommer hem vid elva :( dumt.. JAg kommer behöva massvis med energi imorrn, jag skall ju för sjutton spendera hela dan med att skälla ut Alexandra! Jag måste vara på topp. Fast det är nog ändå syndast om bildeleverna, så jag skall inte klaga. De skall måla av en 63-årig man. Mannen kommer att vara NAKEN!!!!! Det är så synd om er flickor! Denise, vi får hoppas att skolan betalar dina terapisamtal i åtminståne 20 år framåt..

Jag gjorde två test idag på svenskalektionen. Det första var på vuxenpoang.com, där jag fick reda på min mentala ålder. Jag är 23,9 år gammal.. Intressant. Det skiljer alltså bara ett år mellen mig och Andreas ungefär.. Göttans! Test nummer 2 var fjortispoang.se, där jag fick reda på att jag är till 17,5% fjortis. Nästan mindre än vad jag trodde.. Gör gärna dessa test, de är ganska skoj.. De stämmer förmodligen inte alls, men man kan ju leka att de gör det :D.

Jag behöver mat.
Puss! //Linnea, Nea, Gandalf, Biibii

Inga kommentarer: