4/28/2008

sömn please..

Woho, Postkodsmijonären.. Det är märkligt det här med tv. Dom bröt inspelningen varannan sekund, och alltvar jättelitet! Förutom programledaren, han var två meter lång. spooky. Vi fick massor med godis, snart rullar jag fram :/ På dan hade vi "genrep" på teaterlektionen. Det gick så dåligt attj ga blev mörkrädd, vi är verligen inte klara alls! Om du vill titta så spelar vi slockan sju tisdag kväll på aranäs.. Just let me know :) Vi är faktiskt ganska bra, egentligen. Valborg kommer att spenderas vid havet i onsala, om det inte regnar.. Löveli :) Och om det skulle regna så bestämmer jag nu att lite folk kan få komma hem till mig och sova över :) Ohh, jag längtar! Det kommer att bli en sån estet-orgie :P


Veckans bästa: Tjockholmen vafan :D
Veckans sämsta: Dumma bråk..
Veckans väder: Ganska bra! (känner att just denna punkt börjar bli lite tråkig, kanske avskedar den, och anställer en ny..)
Veckans inköp: Goood mat på "city of india", synd att det är dyrt och jobbigt att ta sig dit :/
Veckans viktigaste: Eeeh.. Köpa biljetter till Andreas konsert på fyren :D och det är jag nöjd att jag gjorde.
Veckans önskning: Att få gå på Danielles konsert på söndagen! Men inte blev det av..
Veckans VA?: Vet inte... Jooo! Va? Fick jag verkligen VG på spanskaprovet? Fullständigt galet..
Veckans låt: The late great cassiopeia med The Essex Green. Very nice music..
Veckans fakta: Gandalfs jordgubb- och hallonmuffins är BÄST I VÄRLDEN.
Veckans ord: Vår eller nåt.
Veckans kärlek: Carolin Kusin ffs!

Inga kommentarer: