4/13/2008

Håkan Hellström

Jag är söndagsseg igen. Håkan Hellström var tydligen underbar igår, men p.g.a. dumma missförstånd och brist på pengar var jag inte där. Deppigt som bara den. Istället var jag på biopalatset med päronen och såg på "Varg". Inge vidare film faktiskt. Peter Stormare+norrlandsdialekt=dålig kombination. När man då lägger till en varg som inte är större än en labrador så sjunker trovärdigheten ännu mer.

Efter film var det pizza. Tutti Frutti utan lök på pizzakungen. Yummy! Somnade i soffan, vaknade halv tolv i en sån där halvdvala som infinner sig när kroppen inte vet om den är utsövd eller inte. Jag loggade då in på msn, och pratade med älsklingen, som precis kommit hem ifrån håkan-konserten. Jag dog av avundsjuka. Sen gick jag och lade mig på riktigt jag kommer inte ihåg vad jag drömde, men det handlade nog om stenar eller nåt, det kändes som en sån natt.

Ikväll blir det en stolt flickvän som sitter i publiken på kungsbacka teater och ser på sin pojkvän på scen, spelandes en bajskastande punkare :)

Espressohouse är HUTLÖST dyrt. jag spenderade säkerligen 70 kr där, och det enda jag köpte var en kaffe latte (ooh ja, jag skall bli kaffeist!), en bit hallon-rabarberpaj (holy crist, den var godast i världen), Och en halv macka med kyckling och hommus (Nej, den innehöll INTE homos!). Visst, det var gott, men har de ingen skam i kroppen? Jag var där för att fira Ericas födelsedag, och det var mys :) Många olika folk var där, och jag var gansk osocial, men det gjorde inte så mycket.

Vi hörs imorrn.
Puss! //Linnea, Nea, Gandalf, Biibii

Inga kommentarer: