4/16/2008

Hej! Jag har nu lägt till en lista över bloggare som jag "känner".. Vill du ha med din blogg, så kommentera :) Lite reklam you know.. Sen avgör jag om du är värdig en plats på länk-listan...

Idag blev jag grinig. Jag gick upp klockan kvart över sex på morgonen för att vi skulle ha spanska. Don Pedro kom inte, den jäveln!!! Jag hade3 lika gärna kunnat ligga kvar i den goa sängen tills klockan var åtta -.- deppigt..

Idag hoppde jag hopprep. Det hade jag inte gjort på typ åtta år, men jag tycker nog att jag hade det kvar. ca 70 hopp på en minut, helt ok för en med 2% muskelmassa i kroppen.

Imorrn morgon har jag nationellt prov i engelska. Vi skall skriva uppsatser, men som vanligt får vi ju inte reda på vad de ska handla om. Jag är nervös! :-(

Hur det gick meddelas på denna blogg snart.

Puss! //Linnea, Nea, Gandalf, Biibii

2 kommentarer:

Ronja sa...

Jag gillar yang yang's blogg! Han är min nya idol ^^

äljen sa...

Hej lillsys.
Det är mysigt att läsa vad du skriver om, tycker du är duktig! Men att du inte lägger in min blogg i din lista, det gör mig så djupt besviken så du anar inte. Skämmes. :D hoppas ni har lika soligt som här i Umeå (eller hoppas inte ;)).
Puss kram <3