4/17/2008

Malta

Oh my god. Idag var det nationellt prov - Engelska - Writing..

Ämne: Årstider
Ämne 1: Ett speciellt minne från någon årstid, tex. förra vintern fick jag en cykel blaha blaha. Ämne 2: Vad tycker du om de olika årstiderna, är dom speciella för dig på nåt sätt?

Jag valde, likt alla andra, ämne 1. Det var utan tvekan enklast. Det tog ungefär en minut för mig att komma på vad jag skulle skriva om. Det var ju ganska självklart: Malta!!! Sommarens språkresa, de bästa tre veckorna i mitt liv. Därför måste jag nu lägga upp lite fina bilder och stuff därifrån.


Emma & Amelie <3>
Sanna tyckte om att sno MIN KAMERA och ta kort på SIG SJÄLV! That bastard.
Sannas favourite :)
Jag fruktade för mitt liv.. (Ps. jag var inte med på denna bananaboat. )
Jag hoppas att engelskaläraren blir mycket rörd av min fantastiska historia, och ger mig ett stort, saftigt MVG...
Puss! //Linnea, Nea, Gandalf, Biibii

Inga kommentarer: