4/21/2008

Denna dag är en trevlig dag.

Hej!

Idag: Spanska-nationellt prov. Förvånad, visste inte att det var idag. Teaterrep. Asbra! Jag är duktig när jag skriker. Samhällsredovisning. Fine. Jag var inte nervös, men det blev lite stressat på slutet. Träffade Ronja på stationen, tillsammans med Andreas före detta plastsyster Alexandra. Trevligt. Tydligen en kompis-till-kompis till Ronja..

Ja, det var väl så det var ungefär.

Nu äter jag flingor.

Veckans bästa: Fredagskväll, Denise, Jeanet, Matilda, Aya, Nicolai =D Och sen älsklingen på kvällen. MYS!
Veckans sämsta: Otroligt lite pengar! Jag är en fattiglapp.. Snart ligger jag i en gränd, med råttor gnagandes i tårna.
Veckans väder: Fortfarande: VÅR! Ännu mera vår än förra veckan, det är fantastiskt...
Veckans inköp: Småsaker jag inte behövde. Jag ville bara spendera pengar, men jag hade inga pengar att spendera -.- ...
Veckans viktigaste: Klara av fredagens nationella prov..
Veckans önskning: Att Nicolai är frisk nog! Det var han ju inte egentigen, men Aya drog med honom ändå :)
Veckans VA?: Oh my god, Trokel i knipa är en grotesk film! Men rooooliiig..
Veckans låt: Mercy - Duffy. Andreas har sjungit på den hela veckan, jag börjar änna tröttna. Men hon är bra, det kan jag inte sticka under stolen med :P
Veckans fakta: Jag heter inte bara Gandalf, jag heter Ölegard med..
Veckans ord: Hör vår klagan du gud som övergivit oss!
Veckans kärlek: All kärlek!

Om några dar skall ni få en inne & ute-lista, bara för att coola Ronja gjorde en. Min skall dock vara MYCKET coolare! så det så..

Puss! //Linnea, Nea, Gandalf, Biibii

Inga kommentarer: